Regały wjezdne MAG-COMPLEX

Regały wjezdne zaprojektowano po to by przechowywać duże ilości jednorodnych spaletyzowanych towarów i zwiększyć dostępną powierzchnię magazynową w porównaniu z konwencjonalnymi systemami składowania.

Osiągnięte to zostało poprzez wyeliminowanie korytarzy roboczych. System zapewnia bezpieczne składowanie, blokowanie towarów, które są zbyt delikatne lub niestabilne by można było by je ustawić jeden na drugim.
Regały wjezdne
1. Rama
2. Belka szczytowa
3. Szyna paletowa
4. Ramię wspierające
5. Wejście na szynę paletową
6. Prowadnica wózka
7. Wejście na prowadnice wózka
8. Stężenia
9. Ochraniacz tylny

Charakterystyczne cechy konstrukcji regałów wjezdnych

Wsporniki szyny łączą w sobie cechy łatwego i szybkiego montażu ze sztywnością i wytrzymałością. Mogą one być montowane co 50 mm na wysokości słupa – na różnych wysokościach w sąsiednich tunelach. Ocynkowane szyny umożliwiają łatwy załadunek towarów. Wskazane jest stosowanie szyn prowadzących wózek widłowy – przyspieszają one operacje wykonywane w regale a także chronią konstrukcję przez przypadkowym uderzeniem.

Korzyści zastosowania

  • Projektowanie i obliczenia statyczne przy wykorzystaniu specjalistycznego oprogramowania
  • W pełni zautomatyzowany proces produkcji gwarantujący wysoką jakość oraz zmniejszenie kosztów
  • Wszystkie komponenty zostały szczegółowo przetestowane w wyspecjalizowanych laboratoriach

Procedury ładunku

Regały wjezdne można podzielić na trzy typy w zależności od procedury ładunku i rozładunku oraz sposobu dostępu:

  1. Pojedyncze
  2. Podwójne. Regały wjezdne są ładowane rozładowywane zgodnie z zasadą LIFO (ostatni wchodzi, pierwszy wychodzi).
  3. Przejezdne. Instalacje typu przejezdnego są ładowane i rozładowywane zgodnie z zasadą FIFO (pierwszy wychodzi, pierwszy wchodzi)


Konfiguracja regałów wjezdnych

Parametry palet i wózków widłowych muszą odpowiadać regulacjom norm FEM.

Wymiary: zgodnie z FEM 10.3.02

Wspornik szyny

Wysokość poziomów mogą się różnić w sąsiednich tunelach.

  • szerokość palet = 1200mm, szerokość alei – 1350mm
  • Systemy wjezdne wysokie i głębokie lub dla palet z przewieszką o wielkości maks. 50 mm: należy dodać dodatkowe 50mm szerokość korytarza 1400mm