Zasady reklamacji

  • Uprawienia z tytułu rękojmi przysługują Konsumentom. 
  • W przypadku przedsiębiorców odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona.
     

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:

  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: 
    [email protected]
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Kontakt”.

 Zgłoszenie powinno zawierać:

  • imię i nazwisko zgłaszającego reklamację, adres mailowy oraz adres pod który towar ma zostać odesłany po naprawie.
  • skan dowodu zakupu  
  • przedmiot reklamacji
  • opis wady (możliwie zdjęcie wady)

W zależności od produktu

  • wysyłamy serwis lub kuriera pod adres nabywcy (towary wielkogabarytowe)
  • wysyłamy części zamienne (wadliwe należy odesłać pod wskazany przez Sprzedawcę adres w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z nowymi częściami)

Sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

Odpowiedź na reklamację wysłana jest na podany przez klienta adres email.

 Zasady zwrotu produktu

  Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

  Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia.

 Zwrot środków przez Sprzedającego nastąpi po otrzymaniu zwrotu towaru w stanie nie noszącym śladów użytkowania oraz bez uszkodzeń.

  Kupujący zwraca towar we własnym zakresie oraz ponosi koszty jego zwrotu.

  Zwracany towar należy odesłać razem z dowodem zakupu.

Adres do korespondencji:

 Mag-Complex
Pólko 12,
83-130 Pelplin
tel. : +48 533 451 444
e-mail: [email protected]